Moi Mili Goście :)

czwartek, 12 stycznia 2012

żyje...

..bynajmniej jeszcze.
ale brak mi czasu na aktywne blogowanie.
niby cały czas coś powstaje ale..
niektóre rzeczy rozchodzą sie jak świeże bułeczki..
i nie mam jak cyknąć fotki...
ale jestem zaglądam do was i jakoś wiąże koniec z końcem :)
na początek relacja z anielskiej wymianki:
to ja przygotowałam:

a to dostałam:
było tego więcej: słodyczy i ozdóbek ale jak już pisałam:
wyrywają mi wszystko z rąk...

dalej też frywolitkuję.
i znalazłam nowy ulubiony wzór :D

wiem że zdjęcie słabe.. ale sie prasowały śnieżynki :)



a na koniec mój nowy nabytek od chińczyka :D
Myślałam że nożyczki będą służyć jedynie do ozdoby a tu niespodzianka:
TNĄ!!! i to całkiem dobrze-jak na made in china :D



To tyle w biegu moge wam pokazać ;)
uciekam robić obiad ;)))

buziaki!

12 komentarzy:

  1. Super wymianka. Gwiazdki są prześliczne. Zapracowana kobitko pozdrawiam Cię i zapraszam do siebie jak będziesz miała czas ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdki piękne. Wspaniała wymianka. Niestety nie zdążyłam się zapisać :(
    Pozdrawiam serdecznie i smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości ,,,a nożyczki są świetne..

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nozyczki wyobrazalam je sobie inaczej

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne te gwiazdeczki, takie delikatne. Chociaż u Ciebie trochę śnieżynek, boza oknem to raczej juz wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ci się wymianka udała :) Czekam z niecierpliwościa na jakieś nowości u ciebie :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna wymianka. Nożyczki są świetne. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez bym sie chetnie wymienila z Toba za frywolitki, mam pewne projekty do ktorych chcialabym je uzyc. Daj znac co o tym myslisz a w miedzyczasie zagladnij do mojego sklepiku na ETSY i znajdz sobie cos , w razie gdybys szla na wymianke . Adres do sklepiku:
    alinasart.etsy.com
    Sciskam cieplutko i dziekuje za odwiedziny u mnie !
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana napisz do mnie jeszcze raz o ptaszkach, bo sobie zgubilam Twoj e-mail.Przepraszam ogromnie, !
      Buziaki !

      Usuń
  9. ciesze sie, ze slodkosci sie szybko rozeszly :) u Ciebie aniolek te rzeczy lepiej sie prezenyuja :)
    I zapraszam rowniez na moje candy http://niebieskomi.blogspot.com/2012/01/candy-w-niebiesko-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wymianka, a jakie fajowe nożyczki :)

    OdpowiedzUsuń