Moi Mili Goście :)

poniedziałek, 2 stycznia 2012

A ja wiem na co czekacie...

na wyniki CANDY!!!
hehe. 
Oczywiście zaraz ogłoszę zwycięzce ;)
"but first..."

Chciałabym złożyć spóźnione ale szczere życzenia:
i świąteczne i noworoczne.
Dla mnie okres od świąt aż do Nowego Roku jest...
żeby nie powiedzieć straszny..powiem:
Bardzo Męczący....
bieganie między dwoma domami,
dwie wigilijne kolacje itp...
jednym słowem brak czasu na cokolwiek.
ale w 100% spędzone w rodzinnym gronie ;)
dlatego przepraszam że nie składałam życzeń wcześniej,
albo jak zapomniałam odp na emaila z życzeniami.. (teraz odp już nie wypada)
wszystko czytałam w biegu i bardzo sie cieszyłam.
dziekuje.

chyba tyle chciałam napisać na usprawiedliwienie...

idąc dalej tym wątkiem i nawiązując do wyników:
nie miałam czasu zrobić tradycyjnych losów
i musiałam posłużyć się panem Randomem
a wybrał on bardzo fajną liczbę :D

z moich wyliczeń wychodzi na to że zwyciężyła Czarna Lola ;)
Loluś proszę o info na e-mail z wybranymi imionami..
lub jeśli ma być coś innego to sie dogadamy.

A teraz popatrzcie na moich obserwatorów :D
widać pełne 100??!!
a no widać ;)
nie przewidywałam losowania wśród obserwatorów ale taką liczbę trzeba uczcić!

No to panie random jeszcze raz:

Liczyłam 3 razy i wychodzi na to że moim 44 obserwatorem jest moja imienniczka:
Ania z bloga: i wyszło szydło z worka.
Aniu Ciebie również proszę o e-mail z adresem ;)
sie dogadamy ;)

Wszystkim pozostałym serdecznie dziekuje za zabawę ;)
A jeszcze: na emaile czekam tydzień! potem przepada..

Chciałabym pokazać jeszcze zaległe wygrane candy:
 Trochę z żalem stwierdzam że każda rzecz szybko znalazła nowych właścicieli:
serwetką zaopiekowała się ciocia: bo tak bardzo bedzie jej pasować..
pieska zaadoptowała kuzyneczka: bo prawdziwego nie mogę mieć a ten taki słodki...
a korale mama: bo do tej bluzki będą cudnie pasować...
pozostała mi koperta.. trudno. cieszyły mnie uśmiechy na buziach :D

a drugie Candy wygrałam w galerii u Agi:
tak się u mnie rozgościło choć chętnych do przygarnięcia też było trochę.


Zalegam jeszcze z pokazywaniem wymianek świątecznych ale to później..

chwilowo pochłaniają mnie roczne kolczyki:

Naumiałam się na dwa kolory to robię.
A roczne dlatego że jeden powstał w 2011 a drugi powstaje już w 2012 ;)

uf.. dużo tego co??
już kończe i serdecznie pozdrawiam razem z moim 2metrowym Mikołajem :D


13 komentarzy:

  1. Pozazdrościć zwyciężczyniom:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu ja!!???
    Fajnie:))))))
    A liczba o mi się erotycznie (hehehe) kojarzy....

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczynią. Dzięki za zabawę i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję szczęściarom i dziękuję a świetną zabawę;) Świetne prezenty dostałaś, a mikołaj bomba!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że wytłumaczyłaś z tymi rocznymi kolczykami...
    Gratuluję wygranych!! i Tobie, i dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za miłą zabawę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyniom! Mikołaj - rewelka :D "Podobuje" mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję serdecznie:))

    Ciepło Cię pozdrawiam i serdecznie dziękuje za odwiedziny na blogu i miłe słowa:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę i oczywiście gratuluję wygranym

    OdpowiedzUsuń