Moi Mili Goście :)

środa, 2 kwietnia 2014

Serducha

Sama sobie nie wierze,
ale ostatnio pod wpływem chwili
zakupiłam na wyprzedaży maszynę do szycia :)
Faktem jest że o szyciu nie mam bladego pojęcia.
Przepatrzyłam kilka stronek dla początkujących
i zgłębiłam instrukcje obsługi...
i zaczęło się :)

Na początek przedstawiam serduszka :)))


Powstały ze skrawków filcowych i starych jeansów :)









Ostatnie wymaga jeszcze zdobień :)))



Jak Wam sie podobają???
Myślę że mogę zacząć zgłębianie tej sztuki :)

A póki co to przepraszam za tak rzadką obecność na blogu.
Mam mase roboty w pracy i szkole...
Sesja zbliża się WIELKIMI krokami.
Ale mam nadzieję że wytrzymam jeszcze te 2miechy.
I wszystkie zaległości nadrobie na urlopie :)))

Pozdrawiam Wszystkich :)

4 komentarze:

  1. Piękne serducha! Możesz ze spokojem brać się za poważniejsze projekty :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne! Wspaniałe serducha!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno uwierzyc, ze to dopiero poczatki twojego szycia, wyobrazam sobie jakie piekne rzeczy tworzyc bedziesz na swojej krawieckiej drodze. Serducha super !!!
    Serdecznosci posylam wiele!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie urocze te serduszka ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń