Moi Mili Goście :)

poniedziałek, 10 marca 2014

Wymianka turkusowa

Można było się chwalić od dnia kobiet
ale ja zmobilizowałam się dopiero teraz :)

Przedstawiam wynik wymianki turkusowej zorganizowanej przez Anię.

Co ja przygotowałam?? kilka skarbów od serca :)))


Wisior sutasz do wiązania.
Duuużo tematycznego turkusu
i domieszka czerwieni i czerni :)


Potem komplet biżutków w turkusie
i bransoletka frywolitkowa :)


Do tego garść przydasi.
Tu miałam problem bo nie wiedziałam co mogę dać :?



Dorzucone zostały jeszcze słodycze, kawy i herbaty
i taka całość powędrowała do Agaty :)


A co przyleciało do mnie???
O hoho.. i jeszcze trochę :)


Niebywałej urody kubasie w ocieplaczach :)
Przecudne i MOJE!
a do kompletu spodeczki :) i to aż 6 :)))



Wciąż nie mogę się na nie napatrzeć :)
Używane jeszcze nie były bo póki co cieszą oczy jako ołtarzyk na parapecie :)


Do tego przydasiowe serwetki :)
koraliki i piórka
i dwie małe bombeczki :) na które już planuje wzory :)


do tego wszystkiego dołożone
słodycze, herbatki i kartka :)


Agatko dziękuję za super prezenty :)
jestem nimi zachwycona :)))
A tobie Aniu za zorganizowanie kolejnej udanej wymianki.

Pozdrawiam :)))

3 komentarze:

  1. Prześliczne prezenty, pozazdrościć :) Zapraszam do mnie na candy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenciki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty wspaniałe. Zarówno te przygotowane jak i otrzymane. Bardzo dziękuję za udział w wymiance. Cieszę się, że jesteś zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń