Moi Mili Goście :)

czwartek, 3 listopada 2011

Złapany :)

Szybko poszło :)
Licznik został złapany podwójnie :p
1. 11:58 przez Justynę
2. 12.23 przez Malowany Imbryczek

Justyna niestety nie ma bloga ale Imbryczka chyba większość z nas zna :)
Zdecydowałam się na dwie nagrody :D
Bo ja wczoraj miałam OLBRZYMIE szczeście wygrać to cudo:

Dlatego dziele się szczęściem :D
i na koniec:
 skoro święta coraz bliżej to pokażę 
za co właśnie się zabieram:


słodkie drewniane misie, serduszka i krążki :)
były to kiedyś zawieszki pachnące,
znalazłam je w szafce taty który lekką ręką mi je oddał :)
no to się biorę za farbki :)
dziękuję za sugestie co do banki :)
pozbierałam wszystko do kupy i już mam plan :)
Zobaczycie jak skończe :)

pozdrawiam serdecznie :D

7 komentarzy:

  1. Gratuluje strzelcom ;) i tobie wygranego candy - ale cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda wygrałaś - gratuluję :) Ps. Dzięki za pomoc z blogiem :) Okazało się, że walczyłam z oprogramowaniem, a wystarczyło odkręcić i przykręcić kabelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie ja nie moge .... ja przegapiłam ?/ masakra normalnie hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej - oglądałam to cudo, które wygrałaś. Boskie!!!
    I coś mam wrażenie, że te słodkie drewniane misie, też będą takie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje "na ludziu" baaardzo sie spodobało!myślę, ze już u mnie zostanie!!!jestem bardzo ciekawa drewnianych cudków,będę więc zglądac....

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dziwię się, ze chcieli je zjeść, bo we mnie też się ochota zebrała na czekoladki i do tego takie piękne! Super drewniane zawieszki na choinkę masz :)

    OdpowiedzUsuń