Moi Mili Goście :)

wtorek, 21 stycznia 2014

jeszcze trochę świąt

Ach dziewczyny nie wyrabiam się z niczym..
sesjuje się teraz i na nic nie mam czasu.
do tego praca i... i wiele innych.
wciąż więc zostaje w temacie świątecznym.
Szczęście że mam co pokazywać :p
a tym razem:

Bombka z filcu?? a czemu nie ;)))
wiedziałam że można taką zrobić,
ale co gdzie i jak??...
tu trochę ciężej było.
ale suma sumarum: JEST!




Pochłonęła dużo czasu i czesanki 
i paluchy też pokute zostały...
ale bardzo jestem z niej dumna ;)





Miałam ochote zrobić jeszcze jedną..
i nawet ją zaczęłam, ale czas i inne obowiązki nie pozwoliły 
by zawisła w te święta.
trudno, będzie czekać i miejmy nadzieję że się doczeka ;)))


Pozdrawiam serdecznie ;)))

4 komentarze:

  1. Ach widziałam, cuuuudo :) pewnie i ta druga sie doczeka swego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombka jest świetna, idealnie dopracowana, podziwiam tym bardziej, że filcowanie to dla mnie czarna magia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest ! I ta druga też się super zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń