Moi Mili Goście :)

środa, 1 stycznia 2014

Sztaluga dla Dagi

Było już o tym że lubie tworzyć prezenty dla najbliższych :)
to kolejny dowód potwierdzający moje słowa :)

Sztaluga z wypalonym logo obdarowanej ;)


kiedyś wspomniała o tym że przydałoby się takie małe 
cacuchno do focenia cudnych karteczek :)
Postanowiłam zrobić prezent bardziej spersonalizowany:  







Podoba się wam???
Mam nadzieję że Daga się ucieszy :)))

Wiem że miałam napisać o wymiance ale nie zdążyłam fotek zrobić więc
lawendowe cacuchna jeszcze chwile poczekają ;)))

Wszystkiego najlepszego w nowym roku dla Was!!!
oby był bardziej twórczy od poprzedniego :D

3 komentarze:

  1. Sztaluga jest świetna. Bardzo mi się podoba, a obdarowana na pewno będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja!!! Moja!!! Moja!!! Już mnie ręcę świeżbią żeby coś zrobić i móc ja zaprezentować w całej okazałości ;), to się nazywa REKLAMA :P

    OdpowiedzUsuń