Moi Mili Goście :)

środa, 15 stycznia 2014

Choinka kaffowa i... :D

Taka moja choinka, a co! :D


Były święta więc musiała być choinka :)
niestety na nic większego nie mogliśmy sobie pozwolić..
ale ta przecież nie jest zła :D
a uważam nawet że cudowna :D bo moja :)
i zrobiona samodzielnie ;)))



Kawa w naszym mieszkaniu była dosłownie wszędzie :)
jak się denerwowałam to nią nawet rzucałam!
a dodatkowo moje myszki mi pomagały w bałaganieniu,
bo, jak się okazuje ziarka kawy są świetną zabawką :)


Koniec końców mieszkanie zostało posprzątane :)
a choinka zasłużyła na filcowe ozdoby,
i odrobinę sztucznego śniegu, bo przecież prawdziwy w tym roku nie dopisał :(



a w kwestii zielonej choinki to u mnie zielona też musiała być.
i powstała taka :D
polecam wszystkim bo nie zajmuje dużo miejsca i igły nie lecą ;)))



Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Kocham kawę...uwielbiam. Czy ta choinka też pachnie tak cudnie? Zielona też jest świetna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń