Moi Mili Goście :)

niedziela, 16 września 2012

TDZ odsłona IV seria II i przerwa.

z jednio dniowym poślizgiem 
(tym razem spowodowanym moją pracą)
publikujemy ostatni zestaw tej serii ;)))

Zestaw startowy prezentował się tak:


(Zdjęcie nocne ale dobrze że w ogóle jest :p)
jego autorką jest Aga i miała też pewne wymagania
co do tworzenia :)
coś z piórkami,
coś biało-czarnego
coś z dużego brązowego koralika.

spełniłam wszystkie warunki nawet kilka razy :p
na początek malutkie kolczyki :)


i zawieszka:


brelok z dużego brązu:


chciałam go osutaszyć ale czasu brak :(


Potem znów czarno biało: naszyjnik i bransoletka :)






a na koniec piórka ;)
białe


czarne


a po zmieszaniu coś dla odważnych


zostało mi tyle:


zachęcam Was do odwiedzenia dziewczyn:


to by było na tyle... dosłownie i w przenośni ;)
robimy sobie z dziewczynami przerwe :)
teraz bedzie nagonka przed świąteczna,
dzieci do szkoły i też trzeba się nimi zająć..
z biżutkami planujemy wrócić po nowym roku ;)

uf.. no to kończe pisanine ;)
i lece do pracy...




7 komentarzy:

  1. Ale śliczności! Ten naszyjnik i bransoletka są obłędne! Super poradziłas sobie z zestawem. Kolczyki z piórkami też są super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bransoletka! Bardzo mi się podoba.
    I naszyjnik. Delikatny i bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się ogląda takie prace. To zadziwiające, ile różności można zrobić indywidualnie z tego samego zestawu. Strasznie mi się biżutki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznosci, ja bizuterie uwielbiam, ale sama nie potrafie zrobic, wiec tym bardziej podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności wyczarowałaś :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny, ile z tego zestawu zrobiłaś biżuterii, a jeszcze zostało na kilka par :)

    OdpowiedzUsuń