Moi Mili Goście :)

czwartek, 23 sierpnia 2012

.......


TAK!!! 

I co Wy na to??
Maniek sie hajta :p

podjęliśmy decyzję i zakasaliśmy rękawy do przygotowań :)

Mamy wiele do zrobienia :)
póki co to sprawy podstawowe już uregulowane .

Czego jesteśmy pewni to gdzie, kiedy i kto :p
kościół jest, sala jest, kamera jest,
kapela sie robi :p

Cała rodzina pochłonięta rozmowami na temat sukni,
jedzenia itp.

Wszyscy starają się nas wspierać jak mogą :)
i za to wszystkim dziękuje :*

a do mojego blogowego świata
  przychodzę z pewnym romansem  :D

Wpadłam na genialny pomysł :)

Jak wiadomo gości na ślub trzeba jakoś zaprosić,
więc potrzebne są piękne zaproszenia :D
a najpiękniejsze robią blogowiczki :)

Ogłaszam więc akcję:


Wszystkich chcących zrobić dla nas zaproszenie
proszę o e-mail na adres: ania.is.cool@gmail.com
Podam wtedy adres i odpowiem na ewentualne pytania :)

a jeśli chodzi o jakieś wytyczne to są dwie możliwości:

1. robimy coś na wzór tej kartki bo taki schemat kartki podoba misię najbardziej.
wielkość standardowa (tak żebym nie miała problemu z kopertami :P)
i w kolorystyce: brązowo białej ;)
ewentualnie złote dodatki ;)


2. Jeśli nie macie ochoty na moje "widzi misie"
to zaproszenie może być dowolne ;)

Prosiłabym też o nagłośnienie akcji ;)
bo zaproszeń +/- potrzeba ok 80szt.

Bede starała się jakoś odwdzięczyć za pomoc :)
ale jak to jeszcze nie wiem ;)


Wiem że z góry mogę Wam podziękować
więc:

DZIĘKUJE!!!

a teraz uciekam na spotkanie krawcowej :p

PS. Tymbarka z napisem miałam zaszczyt wypić tydzień 
przed oświadczynami :)
i zostawiłam na pamiątkę ;)))


31 komentarzy:

  1. Łaaaa!!!! Gratuluję!!!!
    No i oczywiście dopisuję się do akcji-genialny pomysł!!
    już wysyłam maila :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, je tez sobie marzę, że kiedy już będę organizowała swój ślub to zarówno w zaproszenia jak i w biżuterie ślubną zaopatrzę się u twórczych blogerek. Niepowtarzalne i wyjątkowe prace :) Życzę szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) ślub to piękna sprawa, trzymam mocno kciuki, żeby bloggerki się spisały :P bo ja niestety w tych sprawach mam dwie lewe ręcę :) choć jakby się uparł, coś bym jakoś zrobiła :) Myślę jednak że otrzymasz wiele bardziej profesjonalnych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najszczersze gratulacje :D przed Tobą wspaniały czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu gratulacje ...ja niestety mogę Ci tylko służyć igłą i nitką ( gdyby była taka potrzeba to stukaj).Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akcje zaraz naglosnie u siebie i wiesz.... ze cos podzialam bratowa :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję!!!! Mam nadzieję, że po ślubie nie porzucisz rękodzieła i nas w blogowym świecie. Szkoda, że nie umiem robić zaproszeń...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to jest nowina!!!
    Gratuluję Manieczku! Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :) Co do kartki to niestety nie mam jak pomóc powód jest jeden. Nie posiadam ani grama rzeczy do scrapowania a wiadomo zaproszenia na ślub muszą być eleganckie i z gracją. U mnie w domu mam pełno materiałów, włóczek, mulin, drutów i szydełek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!! To dopiero nowina. Z przyjemnością przyłączę się do akcji::

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję z całego serca:)
    Akcja pełna podziwu.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wiadomość! Gratulacje! I powodzenia w przygotowaniach...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. A więc gratuluję!!!Wspaniała wiadomość:))

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i dużo sił i cierpliwości w przygotowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje gratulacje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje i zycze wspanialych przygotowan:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ściskam i gratuluję! Teraz planuj i ciesz się tym :D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdeczne gratulacje, a karteczkę z chęcią bym zrobiła, dlaczego nie, choć tej formy jeszcze nigdy nie wykonywałam, e-mail: erita1@op.pl, tam co do wielkości i innych szczególików mogłybyśmy się dogadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. PS Zapraszam serdecznie do siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj:) na początek gratulacje:) i chciałabym spróbować zrobić zaproszenia dla WAS :) mój mali bepsz@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana, gratuluję i życzę aby wszystko Wam się udało! A zaproszeń niestety nie zrobię bo to nie moja działka :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. GRATULACJE!!!
    troche mam opóźniony zapłon, wybacz!
    z kartkami nie pomiogę, ale trzymam kciuki♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję:-) Życzę żeby wszystko udało się jak najlepiej! Kartek robić nie umiem, ale może moge inaczej pomóc...
    Jako stała bywalczyni wesel w postaci kelnerki, pomocy kuchennej oraz "złotej rączki" gdy coś się psuje doradzam żeby zatrudnić kogos do wzięcia kilku drobiazgów o których na wielu weselach nikt nie pamiętał:
    - igła z białą nitką (do ratowania sukni, lub podszycia jeśli po paru tańcach okaże sie za długa)
    - wypróbowane tabletki na ból głowy
    - zapasowe rajstopy
    - w łazience niech bedzie gąbka (często potrzebna jest do poplamionych ubrań gościom)
    - kilka butelek z wódki napełnionych woda mineralną (no przecież młodzi musza z kazdym wypić) ale zaznaczyć je wstążką lub czymś w innym kolorze, trafiło sie i takie wesele gdy mlodzi nie wiedzieli nagle w których butelkach mają wodę!
    - i najlepiej miej w domu sukienkę jakąś przygotowaną na zmianę, trafiło się i takie wesele gdy po prostu podarli młodej suknię i była nie do uratowania.

    I na koniec dobre wieści - jesli to wszystko bedzie przygotowane to okaze się niepotrzebne bo nic się nie stanie:-) Zawsze tak jest, wypróbowane!

    OdpowiedzUsuń
  24. Troszkę spóźnione - ale szczere gratulacje :*
    Po cichu zazdroszczę tych wszystkich przygotowań - tak wspominam sobie właśnie jaki to był piękny okres ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i życzę udanych przygotowań i ich wspaniałego finału
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem, czy ta akcja jest jeszcze aktualna, ale jeżeli tak, proszę, przyślij mi informację i tekst:) Pozdrawiam noworocznie:))

    OdpowiedzUsuń