Moi Mili Goście :)

wtorek, 15 maja 2012

TDZ odsłona IV (nie ostatnia)

Informacja jak dla mnie najważniejsza:
TWORZYMY DALEJ!!!
Teoretycznie dzisiaj ostatni zestaw
ostatnie biżutki
ostatnia odsłona

ale wyszło na to że ostatnia w tej turze :D

Z dziewczynami postanowiłyśmy zorganizować
jeszcze jedną edycję w tym samym gronie ;)))

Zadowolone?? bo my bardzo ;)

a teraz do rzeczy ;)))

Zestaw ostatni przygotowała Aga:


zdjęcie "kradzione" bo zapomniałam zrobic :p

wymóg był taki że trzeba było zrobić rzeczy 
niepowtarzające się.
jak mi poszło... raczej cieńko.
żółty i pomarańczowy to zdecydowanie nie moje kolory.

nie wiedziałam jak sie za to zabrać.
ale jak się już zabrałam to narobiłam
i to w nadmiarze :p


na pierwszy ogień poszła bransoletka,
przygarnięta przez mamę bo:
"pomarańczowej przecież nie mam" ;)

Potem zawieszka:


i kolczyki prawie jak z kompletu


Wymodziłam 3biżutki a w pudełku jeszcze cała masa innych..
powstał z nich brelok/zawieszka
a'la grono na karabinku


czemu " a'la" bo typowym gronem bym go nie nazwała.
koraliki są na żyłce ale i tak słodko grzechoczą :)


i już zupełnie nad programowo
powstała broszka z kolczykami.
czy wszyscy widzą psią łapkę na środku???
bo taka była idea :D


a zostało mi tyle:


I jak? może być???

zapraszam do pozostałych uczestniczek ;)))


i bawimy sie dalej :D następna odsłona 15.06 ;)

Obowiązek blogowy wypełniony a teraz uciekam do pracy.
pozaglądam do Was jutro bo dzisiaj siedze w sklepie do 21...

pozdrawiam serdecznie :***


10 komentarzy:

  1. Fajnie, że bawicie się dalej :)
    Super brelok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mimo iż nie trafiłam w twój gust kolorystycznie, przygotowałaś prawdziwe cudeńka. Kolczyki i zawieszka ekstra, próbowałam podobnie, ale mi tak pięknie nie chciały wyjść. Fajowy brelok ci wyszedł, mnie jakoś żyłka nie chce się słuchać. A zestaw z łapką mnie wprost oczarował :D
    Cieszę się, że bawimy się dalej,
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy stworzyłaś :D
    Zapraszam do mnie na candy
    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. trudny zestaw, ale fajne biżutki z niego stworzyłaś! Ja bym miała problem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znów fajnie wyszło! Najbardziej chyba w tym zestawie podobają mi się kolczyki. A co ja się nazastanawiałam, gdzie ta psia łapka... Ale już wiem, nigdy bym na to nie wpadła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe biżutki. Brelok jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marudzisz! Fajnie Ci wyszło!
    Breloczek świetny, i komplecik z łapką i kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to wszystko super:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne biżutki wyszły Ci z tego zestawu :) broszka z kolczykami przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Psiej łapki też się naszukałam :D
    Bardzo fajne rzeczy Ci wyszły, a kolor też ładny - latem, do opalonej cery będzie bardzo pasował, jak bursztynki :)

    OdpowiedzUsuń