Moi Mili Goście :)

piątek, 15 lipca 2011

chwila nieobecnosci...

A oto jej powód :)
W tym miesiacu opiekuje sie wyjatkowo energicznym i absorbujacym chłopcem - Kubusiem :)
Świetnie sie bawimy ale Kuba jest wyjątkowo energo-żerny :p
Potrafi bardzo wymeczyc że dłubać sie odechciewa po powrocie :)
Ale zeby nie było że jestem aż tak zmęczona i leniwa to wrzuce o takie:

 A taki komplecik widziałam w aparcie.. zauroczył mnie a potem dojrzałam 4cyfrowa cene.. :(
skoro nie moge sobie kupic to sobie zrobie :) no i mam :)
hmm... skoro tyle pokazuje to jeszcze jedne slicznotki :)


 uff.. ale sie wysiliłam :D hehe
jeszcze tylko przepraszam za jakosc zdjec ale do miana fotografa jeszcze troche mi brakuje :p
pozdrawiam i do nastepnych postów :)
<papa>

1 komentarz:

  1. Piękna biżuteria!! :)

    dziękuję za udział w moim candy i życzę duuuużo pozytywnej energii :D do zużycia rzecz jasna :D

    OdpowiedzUsuń