Moi Mili Goście :)

środa, 20 listopada 2013

różańce dla Ewci

Pamiętacie moje różańce??
dawno temu zrobiłam 3szt :)

Jeden znalazł dom na Florydzie
a dwa zostały w kraju :)

Jakiś czas temu Ewcia złożyła zamówienie
na takie różańce, z trzy miesięcznym wyprzedzeniem.
Na spokojnie więc zdążyłam sobie wszystko zamówić
i zrobić tak jak należy :D



Ponieważ łączniki musiałam zamawiać zupełnie osobno
zamawiająca sama mogła sobie wybrać wzór :D


mam nadzieję że o to właśnie chodziło :D
i że Ewcia będzie zadowolona :D



Dla niemogących się doczekać bombek
uchylam trochę tajemnicy :D
na moje MEGA zamówienie ;)




11 szt prawie skończonych a do zrobienia...ho ho...
plączę więc wszędzie:
w domu, szkole, autobusie.. gdzie tylko mogę.
paluchy bolą ale i tak rwą się do roboty :D


Znikam znów nawijać nitkę i stawiać słupki ;)
buziaki dziewczyny ;)


4 komentarze:

  1. o kurczaki, te bombki są cuuudowne!!! wyobrażam sobie ile z nimi pracy masz, szok, podziwiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różańczyki, dziesiątki super. Mam też materiał, mogłabym tez zrobić.
    Bombki cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne różańce i cudne bombki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne bombki, moze juz zacznij i na nasza choinke to do naszej przeprowadzki zdazysz :)

    OdpowiedzUsuń