Moi Mili Goście :)

wtorek, 24 kwietnia 2012

Szydełkowo

Następne maluchy z mojej puszki ;)



Pamiętacie pierwszy biało-czarny naszyjnik tego typu?
Spotkał się z takim zainteresowaniem że musiałam
prosić Ritę o kolejną wymiankę...




Koleżanka mnie nie zawiodła i narobiła mi tyle kulek że "hoho"
Powstała z nich cała kolekcja szydełkowych naszyjników.
stety/niestety rozeszły się tak szybko że nie wszystkie mają zdjęcia...



były fioletowe, niebieskie, czerwone, czarne, brązowe...
i inne.


Wszystkie kulki wytracone :D
ale gdyby ktoś chciał przygarnąć takie ozdoby
to zostały mi te ostatnie:

Brązowo-biały i Miodowo-brązowy ;)))







Na koniec chciałabym zaprosić Was na Candy do Kasi:


Lale kasi są niesamowite więc myslę że warto spróbować szczescia :)

Teraz póki mam chwile czasu to lece popatrzeć co nowego stworzyłyście :D


7 komentarzy:

  1. Ale przyjemnisie:) Pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne kulkowe biżu! Fioletowa bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te szydełkowe biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te Twoje szydełciaki :D Kuleczki koniecznie musisz sama zacząć dziergać... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalenie urocze sa te szydelkowe komplety !!!
    Moc serdecznosci Aniu !

    OdpowiedzUsuń